CUM SĂ TE CONECTEZI CU CEILALȚI



 În lumea în care trăim acum oamenii sunt distanțați social. Există această

pandemie globală și o mulțime de oameni sunt îngroziți de ceilalți și este și mai dificil să te conectezi cu cineva în aceste vremuri pentru că oamenii se tem de cei din jurul lor. Pentru că suntem ființe sociale într-o lume de 7,8 miliarde de oameni, nimeni nu ar trebui să fie izolat. Toată lumea ar trebui să se simtă iubită, apreciată și îngrijită. Mai multă inimă și mai puțin ego așa te poți conecta cu cineva. O mulțime de oameni se întreabă de ce nu se pot conecta cu oameni la un nivel mai profund, o mulțime de oameni au devenit dependenți de o viață superficială în matrice și ei se întreabă de ce nu se pot conecta cu cineva, așa că, lasă-mă să-ți arăt modul în care eu mă conectez o mulțime de oameni frumoși. Am încredere că universul îmi va trimite oamenii potriviți în viața mea la momentul potrivit. Cea mai mare relație pe care o putem avea este cu noi înșine iar când vorbim de legătura cu cineva mai întâi trebuie să ne conectăm cu noi înșine. Prima relație începe atunci când începi să te iubești pe tine însuți. Nu te poți iubi decât atunci când mergi la locul celei mai mari puteri și locul celei mai mari puteri este atunci când faci lucruri care te fac fericit. Atunci ești conectat la cine ești cu adevărat. De multe ori vrem să impresionăm alți oameni și o facem în detrimentul nostru, pentru că acum ieșim din adevărata noastră natură. Dar noi trebuie să ne întoarcem la natura noastră autentică pentru a ne conecta cu cineva așa că în fiecare zi să îți amintești autenticitatea este poarta către conectarea cu cineva la un nivel mai profund. Eu nu am fani dragii mei. Eu am o familie! Voi sunteți ca și familia mea! Să învățăm să fim umani! Să învățăm să ascultăm și să nu fim judecători învață! Învață să accepți și să nu încerci și schimbi! Amintește-ți că vulnerabilitatea este adevărata forță dacă vrei să te conectezi cu cineva! Acesta este modul în care vă puteți conecta cu cineva! Atingând pe cineva fără a-l atinge fizic! Toți avem imperfecțiuni...uneori ești morocănos, uneori ești nervos .....DAR este normal! Căci asta îmi arată că ești om, nu mă aștept să fii perfect! Când vorbim de legătura cu cineva învață cum să fii impecabil în comunicarea ta! Spune ce vrei să spui dar asigură-te că tot ce spui este susținut de adevăr, astfel încât cel ce te ascultă să poată conta pe tine. Învață să fii o ființă de încredere căci așa te poți conecta cu cineva în cel mai frumos mod! Am fost crescut și educat să tratez portarul și directorul cu același nivel de respect! Acesta este motivul pentru care mă conectez cu atâtea suflete frumoase...pentru că rostesc adevărul meu brut și când spui adevărul tău te poți conecta sincer cu ceilalți! Învață cum să lucrezi la energia ta dacă vrei să te conectezi cu cineva la nivel frumos, sufletesc. Trebuie să te potrivești vibrațional cu ceea ce doriți să atrageți în viața dumneavoastră. Așa funcționează Universul! Nu am timp pentru prietenii fără sens și conexiuni superficiale! Începe să te conectezi cu oameni sinceri și pozitivi! Vreau să vă reamintesc în fiecare zi că cea mai mare relație este cu noi înșine și pentru a ne conecta cu cineva trebuie să ne conectăm cu noi înșine....trebuie să ne iubim pe noi înșine, dar trebuie să realizăm acest lucru! Vă iubesc pe toți și să aveți o zi frumoasă și plină de pace!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TROLLFACE in AMERICA!