CÂND LUCRURILE NU MERG ATÂT DE BINE




Ghici ce? Vei face unele greșeli.

Persoana care nu a greșit niciodată nu a făcut nimic niciodată. O să cazi! Vei fi criticat când vei ieși în arena numită viață!

Uneori te vei simți penibil și prost și mut. Merge cu teritoriul. Dar este OK.

Nu este nimic în neregulă cu tine când te sperii, când îți faci griji, când te simți inadecvat. Cu toții pățim asta. Nu ești singur.

Vedeți voi oameni, este cel mai ușor lucru din lume să fii negativ. Este cel mai greu lucru din lume să fii pozitiv. Este cel mai ușor lucru din lume să fii trist. Știți voi oameni, veți avea zeci de lucruri zilnice în viața voastră, care îți vor oferi un motiv să fiți triști. Este cel mai ușor lucru din lume să fii jos, doborât. Este cel mai greu lucru din lume să stai în picioare.

Este cel mai ușor lucru din lume să renunți. Este cel mai greu lucru din lume să continui să lupți. Cel mai greu lucru din lume este să crezi în tine. Să crezi că ești special. Să crezi că ești diferit. Să crezi că ar trebui să fii cineva.

Cel mai greu lucru din lume este, în ciuda tuturor temerilor tale, tuturor grijilor tale, tuturor îndoielilor tale, este să crezi în tine încă o dată.

Faceți saltul credinței. Ai încredere în tine și cunoaște în interiorul tău că totul va fi în regulă. Oriunde te-ai afla în viață, doamnelor și domnilor, tu ai puterea de a te reface! Nu-mi pasă cât de jos ești, nu-mi pasă ce ai făcut, nu-mi pasă ce ai experimentat, nu-mi pasă de cât de devastatoare ar putea să-ți pară viața, există o putere în dvs. care vă poate permite să fiți mai puternic și mai bun decât orice exista.

Comentarii

  1. Ai încredere în tine și cunoaște în interiorul tău că totul va fi în regulă. Oriunde te-ai afla în viață, doamnelor și domnilor, tu ai puterea de a te reface! Nu-mi pasă cât de jos ești, nu-mi pasă ce ai făcut, nu-mi pasă ce ai experimentat, nu-mi pasă de cât de devastatoare ar putea să-ți pară viața, există o putere în dvs. care vă poate permite să fiți mai puternic și mai bun decât orice exista.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

TROLLFACE in AMERICA!