CUM SĂ ÎNCETEZI SĂ MAI ȚII CONT DE PĂRERILE ALTORA DESPRE TINE

Oamenii mă întreabă mereu dacă îmi pasă de ceea ce cred alte persoane despre mine?

Nu, cu siguranță nu îmi pasă de ce cred alți oameni despre mine!

Îmi pasă însă, de ce cred oamenii valoroși despre mine dar când vine vorba despe oamenii care nu îmi servesc evoluție mele cu siguranță nu îmi pasă.

Căci ne petrecem atât de mult timp analizând ceea ce cred alții despre noi și este timpul să renunțăm la acest aspect!

Ce m-a eliberat de-a lungul călătoriei mele a fost să-mi dau seama că adevărata Valoarea este internă! Adevărata Valoare se află în interiorul tău.

Nu mai permite oamenilor să dicteze cum să te simți tu în interiorul tău!

Așa că de ce să-ți pierzi anii făcându-ți griji despre ce cred alții despre tine?

Nimic nu m-a eliberat mai mult decât să renunț la așteptările societății.

Nu-mi pasă ce crezi despre mine, pentru că ceea ce crezi despre mine nu este treaba mea, așa că mă eu mă voi concentra pe creșterea  frecvenței și a vibrației Vieții mele.

Suntem aici, în inima naturii și este o altă zi frumoasă azi!

Eu sper că nu-ți pasă prea mult de ceea ce cred ceilalți oameni despre tine.

Eu mă voi strădui să te ajut ca cineva căruia îi pasă de tine cu o serie de sfaturi de care și eu am ținut cont!
 
Am fost o persoană căreia îi pasa mereu de ceea ce cred ceilalți despre mine până când mi-am dat seama că „ceilalți” nu-mi plătesc ei facturile sau nu mă ajută cu nimic.

Reamintește-ți că adevărata ta valoare este internă, așa că nu mai ține cont de așteptările oamenilor.

Încetați să mai fiți în preajma unor oameni care nu vă acceptă pentru ceea ce sunteți voi și înconjurați-vă doar de oameni care vă fac să vă simțiți că aveți însemnătate!

Lasă-mă să-ți spun cum am început să nu-mi mai pese de ceea ce cred alții despre mine.

În ziua când am început această călătorie pe Youtube, la secțiunea comentarii erau destui oameni care îmi spuneau: „Leo nu-mi place fundalul muzical pus la acel video, sau nu-mi place unde filmezi!”.

Nu vreau să spun că i-am ignorat dar am continuat să fac ceea ce eu am simțit că este mai bine.

Dar acum balanța s-a schimbat, căci continuănd să fac ceea ce mi-a dictat interiorul meu, eu primesc tot mai multe aprecieri la aceste video-uri ale mele.

Vedeți dvs., când începi, nimănui nu-i pasă de tine, dar odată ce te văd reușind și inspirând mii și mii de oameni ei nu mai vor comenta ca să schimbi fundalul muzical al video-urilor tale.

Așa că reamintește-ți ca în fiecare zi să te concentrezi asupra ta și nu asupra a ceea ce cred alții despre tine.

Căci ceea ce cred alții despre tine nu contează deoarece rezultatele tale vor vorbi de la sine.

Învață să realizezi că nimeni nu este precum tine și asta reprezintă puterea ta.

Viața mea merge bine pentru mine, atrag oameni frumoși în viața mea. Există o energie bună în viața mea! De ce mi-ar păsa ce cred alți oameni despre mine.

De ce multora le pasă de ceea ce cred alții despre ei? Deoarece le este frică poate să nu fie singuri sau să fie validați, sau poate acceptați.

În Egiptul Antic, în fiecare templu era scris: „Cunoaște-te pe tine însuți!” căci atunci când te cunoști pe tine însuți vei ajunge să cunoști secretele Universului.

Învata să-ți accepti imperfectiunile tale! Învata sa te iubesti pe tine insuti!

Multumește Vieții pentru toate binecuvântările tale.

Învață să te iubești pe tine însuți 100% și să nu-ți mai pese de ceea ce cred alții depre tine.

Pe măsură ce iubirea ta de sine crește și acceptarea de sine crește, la fel și libertatea pe care o ai de a fi cine ești cu adevărat va crește.

Uneori este în normal și trebuie să ne reamintim că este în regulă să ne pese de ceea ce cred alții despre noi dacă acea persoană sau acele persoane ne sunt apropiate.

Poate că au un punct de vedere de care ar trebui să ții cont căci nu trebuie să fii mereu atât de defensiv.

Când începi însă călătoria către cea mai bună versiune a ta atunci vei începe ca să nu-ți mai pese despre părerile altora despe tine.

Mereu am spus și o voi spune: „Nu le mai permite oamenilor care fac atât de puțin pentru tine să ocupe un spațiu atât de mare în mintea ta!” sau puțin mai ironic: „nu mai permite oamenilor care fac atât de puțin pentru tine să aibă o cazare fără chirie în mintea ta și eu zic să-i evacuezi chiar acum!”.

Acele persoane care fac atât de puțin pentru tine nu merită atenția ta, nu merită energia ta.

O mulțime de oameni îmi trimit mesaje și îmi spun: „Leo, mă simt atât de rău din cauza a ceea ce gândesc colegii de la serviciu despre mine!”.

Iar eu mereu dăruiesc același răspuns: „Nu contează ceea ce cred ei despre tine, singurul lucru care contează este ceea ce crezi tu despre tine!”.

Mereu lumea va avea o părere despre tine dar la final contează ceea ce crezi tu despre tine.

Nu-mi pasă de ceea ce cred oamenii despre mine pentru că eu am început să inspir mii și de oameni.

Am oameni care mă iubesc aproape în fiecare zonă din România.

Nu-mi pasă ce crezi despre mine, așa că aceasta este mentalitatea pe care trebuie să o ai căci va trebui să înveți cum să crezi în tine, va trebui să înveți că Universul își dezvăluie secretele celor care îndrăznesc să-și urmeze inima.

Există oameni care nu merită să ții cont de părerea lor dar există și oameni care te iubesc pentru ceea ce ești tu.

Concentrează-te pe acești oameni. Concentrează-te pe oamenii care sunt mereu acolo lângă tine când tu ai cea mai mare nevoie.

Oamenii care te iubesc le pasă de tine, îți doresc binele, vor să te vadă că reușești.

Nu te mai concentra pe oameni pe care nu ai vrea să-i cunoști.

Trebuie să atingi acel nivel de libertate în care nu te mai afli sub autoritatea altor oameni care nu contează pentru tine.

Trebuie să realizezi că ești o ființă liberă.
 
Reamintește-ți permanent că tu ești o ființă spirituală multidimensională care are o experiență umană. Nu ai venit aici pentru a fi judecat. Ai venit aici pentru a fi acceptat pentru ceea ce ești tu.

Oamenii care te recunosc și iubesc te vor accepta. Toți ceilalți însă nu te vor accepta pentru ceeea ce ești tu pentru că până la urmă nu este obligatoriu să te iubească toată lumea.

Zilnic trebuie să fii atât de ocupat cu scopul tău, încât să nu ai timp să-ți faci griji despre ceea ce cred alți oameni despre tine.

Fii atât de ocupat cu scopul tău încât nu ai timp să te concentrezi asupra oamenilor care vor să te doboare pentru că tu ești prea ocupat cu ridicarea altor oameni.

Nu le permite oamenilor să-ți fure atenția, nu le permit oamenilor să-ți fure energia și rămâi autentic. Cei care te plac, te plac așa cum ești, nimic mai mult!

Dacă dorești să urmărești și alte video-uri interesante te invit să te abonezi la canalul meu Youtube, LEO BURTISAN, să apeși pe butonul ÎMI PLACE și să lași un comentariu sub acest video.

Mulțumesc pentru vizionare și rămâi binecuvântat!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TROLLFACE in AMERICA!