TRĂIEȘTE-ȚI VIAȚA - IEȘI ACUM DIN BLOCAJ


O altă zi frumoasă și sunt aici în inima Naturii.

Permiteți-mi să vă transmit acest mesaj important: această pandemie globală nu ne va împiedica să ne trăim viața.

Repet mesajul: această pandemie globală nu ne va împiedica să ne trăim viața. 

Vreau să spun că foarte mulți oameni au acceptat această realitate care le-a fost impusă, dar această realitate actuală reprezintă o capcană din care va trebui să ieșim.

Trebuie să ne asigurăm în fiecare zi că ieșim din acest blocaj deoarece nu am venit aici ca să fim blocați permanent, noi am venit aici pentru a ne crește frecvența și pentru a ne ridica vibrația.

Căci dacă există voință, există și o cale.

Trebuie să ne luăm destinul în propriile mâini și când vorbim despre a deveni cea mai bună versiune a noastră, trebuie să învățăm să nu ne punem soarta în mâinile altcuiva.

Niciodată să nu oferi altcuiva putere asupra vieții tale.

Modul în care se îndreaptă acum lumea, este că ei vor să ne țină blocați pentru totdeauna, așa că trebuie să ne gândim la soluții.

Trebuie să fii conștient de faptul că zona ta de confort este cea mai mare închisoare deghizată.

Atât de mulți oameni se află într-o stare de blocaj mental.

Va trebui să-ți eliberezi mintea!

Emancipează-ți mintea din această sclavie mentală.

Faci asta atunci când în fiecare zi înveți să alegi. Faci asta atunci când în fiecare zi alegi cine să devii. Faci asta atunci când în fiecare zi alegi direcția vieții tale.

Și de astăzi va trebui să începi să alegi: alegi să fii o victimă sau decizi să devii un co-creator.

Alegi să rămâi într-un loc de muncă care te stoarce de toată energia vieții sau decizi să începi să trăiești viața pe care ți-o dorești.

Astăzi va trebui să faci această alegere:să accepți povestea pe care ți-au dat-o ei sau să decizi să rescrii narațiunea.

Toată această societate falsă reprezintă o mare capcană.

Acest Matrix fals este destinat să vă mențină în linie, să vă mențină în aceeași rutină.

Dar nu va există nicio schimbare în viața dvs., fără a face o schimbare în rutină.

Majoritatea oamenilor fac același lucru în fiecare zi deoarece este mult mai confortabil.

Dar confortul tău reprezintă închisoarea ta.

Vă spun că va trebui să ieșiți din zona dvs. de confort.

În rutină parcurgi același drum zilnic iar cei patru pereți s-au transformat în închisoarea dvs..

Eu mereu am spus: ieși câteva clipe afară în Natură pentru că asta îți va da un impuls pentru o viață nouă.

Va trebui să te ridici pentru libertățile tale pentru că ai venit aici ca să fii liber.

Până la urmă totul este o iluzie iar singurul lucru real este iubirea din inima ta!

Tot ce ai acum este o singură viață pe care trebuie s-o trăiești.

Va trebuit să ne rescriem povestea și să nu acceptăm această realitate falsă.

Vom găsi o modalitate căci universul își dezvăluie secretele celor care îndrăznesc să-și urmeze inima. 

Îmi reamintesc ziua când m-am decis să creez videoclipuri prin care să inspir oamenii.

Mult timp am crezut că este imposibil să fac asta! Am crezut că este imposibil să am un canal Youtube de succes.

Dar a trebuit să mă răzgândesc pentru a-mi schimba lumea. A trebuit să-mi schimb gândurile pentru a-mi adapta lumea și acum îmi dau seama că orice este posibil dacă îți urmezi inima.

Frica va bloca manifestarea!

Lasă-mă să repet: frica ta blochează manifestarea pe când dragostea ta activează manifestarea!

Lasă dragostea să te ghideze și nu frica!

Amintește-ți că asta este viața ta, acesta este momentul tău!

Începe să trăiești viața pe care ai vrut să o trăiești mereu pentru că dacă nu, atunci când vei avea 80 de ani vei avea un morman de regrete.

Prin experiențele noi tu creezi neuroplasticitate prin care creierul tău este modelat de schimbările bazate pe experiențe, așa că amintește-ți că acesta este momentul tău.

Trăiește viața pe care vrei să o trăiești!

Dacă dorești să urmărești și alte video-uri interesante te invit să te abonezi la canalul meu Youtube, să apeși pe butonul Like și să lași un comentariu sub acest video.

Mulțumesc pentru vizionare și rămâi binecuvântat!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TROLLFACE in AMERICA!